Лапара в Киеве?

36 сообщений в этой теме

Опубликовано:

Лапара в Киеве? Девочки, извините, я новичок, влезла в регистратуру со своим вопросом, а потом только прочла просьбу, чтобы в регистратуру с вопросами не влазить. Прошу прощения я не знала. Повторю мой вопрос здесь.Где в Киеве хорошо и не очень дорого делают лапароскопию и к кому мне обратиться? Спасибо.
0

Поделиться сообщением

Опубликовано:

Мені робили в Київському центрі репродукції людини, знаходиться на Красному Хуторі(Харківське шосе,121)Це 3-х поверхова цегляна будівля,на 1 поверсі прийомна,а на 3 поверсі операційне відділення.Хірург який мене оперував Богомол Анатолій Григорович.тел.564-02-79.Можеш прямо до нього підійти на консультацію.Дуже хороша людина і хірург.Коштувало це через касу все разом(операція+обстеження+проживання) 1082грн(приблизно).Тільки потім треба ще анастизиологу заплатити, бо наркоз це серйозно.Палати дуже хороші (2-3людей в палаті), душ туалет(все як положено), телевізор, відеомагнітофон все в палаті.Годують дуже добре.Мені з дому ніхто нічого не приносив, бо я деколи не могла і ті порції зїсти, мені було забагато.Наскільки я знаю у них найдешевше по Києві.Саму операцію знімають на відео, потім тобі віддають касету.Я потім ходила з тою касетою до свого лікуючого лікаря.Він зміг більш детально призначити мені лікування, після того як подивився операцію.Будуть запитання, пиши.
0

Поделиться сообщением

Опубликовано:

В Октябрьской больнице Мне делали в Октябрьской больнице (Оль, кстати мне ее Быстром порекомендовал) у Сольского (его телефон дома есть, если что, напишу).Стоимость где-то 200$. 100$ в кассу, у меня была медицинская страховка и остальное врачу. Да, еще 15- анестезиологу.Мне там понравилось. Палата на 2 человека в боксе, бокс на 2 палаты, тут же есть 2 туалета и душ. Как кормили-не знаю. Ела только свое. Лежала 4 дня. Шов маленький, вернее дырочки, если знать, то видно.
0

Поделиться сообщением

Опубликовано: