дано - підліток 13 років, дуже старанний і працьовитий, і тому вважає що він вже дуже молодець

60 сообщений в этой теме

Опубликовано:

дано - підліток 13 років, дуже старанний і працьовитий, і тому вважає що він вже дуже молодець болісно-агресивно реагує на зауваження ("я і так стараюся!"), не вирішує проблему, і не виходить на новий рівень вирішення задачі (і так нібито ідеальний же в своїх очах, бо дуже старається). школа і гуртки в нас в принципі далека від того, щоб спочатку похвалити дитину, а потім вказати що поправити. а він потребує похвали за свої старання, а потім вже готовий дор зауважень.мама я прямолінійна, можу пояснити помилки і наслідки такої поведінки тільки прямо, простими словами. можу пояснити, чому треба вміти проходити такі ситуації в майбутньому.але ж не чує, не чууує.... порадьте, як ще можна вивести дитину з такого затику. розгляну і спробую усі варіанти))))дякую!
0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Опубликовано:

тут такое дело - надо ли вообще править эти ошибки? + Понятно, что можно и подростковые стихи отредактировать до приемлемого уровня хотя бы уж в плане рифмы и ритма, и подростковые акварели доделать до состояния "чтобы не стыдно на стену повесить", то же самое с рукоделием, кулинарией... Но нужно ли так? Получится, что бы ни сделал подросток, все будет недостаточно хорошо, все нуждается в исправлении?Или вы не об этом?
0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Опубликовано:

... ...
0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Опубликовано:

я б раділа старанності та працьовитості + бо в мене такий самий молодець, тільки лінивий.
0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Опубликовано:

+ 100 )))
0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Опубликовано:

Мне 35, я считаю что я молодец и агрессивно реагирую на предложения быть ещё молодчее. А у Вас 13 ребёнок. Определитесь с конечной целью взаимотношений с ребёнком, иначе Ваша псевдопрямолинейность, за которой стоят иные вещи,вылезет боком. Люди с нормальной самооценкой склонны отсекать от себя тех кто пытается объяснить им что они не молодцы. Это может коснуться и Вас.
0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Опубликовано:

я стараюся навчати його розуміти справжні мотиви людей котрі дають йому коментарі. мені здається, це викликає більше розуміння і зменшує градус гніву. бо мене лякає, що він майже ненавидить тих, хто дає йому коментарі.
0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Опубликовано:

... ...
0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Опубликовано:

А какие их мотивы? .
0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Опубликовано:

а що почитати? от мені реально не вистачає матчастини.
0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Опубликовано:

в кого які - коли справедливо, коли вчителька не оцчнила креативність, коли викладач на гуртку наїхав про групову відповідальність на тих дітей, котрі прийшли на репетицію, а не на тих, котрі не прийшли.а після цього у сина мого бажання все кинути, ненависть і бажання робити те, що задали, погано і навіть гірше.терпимості не можу навчити, толерантності, прощення. чи не час ще?
0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Опубликовано:

+ миллион. и всю жизнь ругаюсь с вот такой мамой, которая считает, что критика это путь к совершенству.
0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Опубликовано:

ссылки + http://www.klex.ru/9fn - в дос можно скачать возрастную психологию Выготского, там есть раздел подростки.Книги Людмилы Петрановской http://flibusta.me/a/92105 Что делать, если ждет экзамен? Тайная опора и Если с ребенком трудно. Если с ребенком трудно - на флибусте уже нет, может девочки раньше скачали и поделятся. Или можно купить:http://knigoo.com.ua/tajnaja-opora-privjazannost-v-zhizni-rebenka.htmlhttp://knigoo.com.ua/esli-s-rebjonkom-trudno.htmlhttp://knigoo.com.ua/chto-delat-esli-zhdet-jekzamen.html
0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Опубликовано:

... ...
0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Опубликовано:

Имхо, надо с другой стороны. Зачем ему их прощать? Он Мать Тереза? Вы же не из тех религиозных фанатиков которые подставь вторую щёку?Если учитель неправ и выместил на детях негавтив, то учитель неправ и чувства ребёнка естественны, зачем их подавлять?Я так и говорю дочке - Маша Петровна неправа, как педагог она должна 1,2,3, а она сделала/сказала так. Мы обсуждаем ситуацию и ищем выход. Иногда это смена педагога. Мотивация сложная вещь, для ребёнка всё остро, максимализм доминирует.
0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Опубликовано:

я вот читаю умную книгу и судя по ней вы сейчас защищаете учителей (ну тех кто делал замечания) и обесцениваете,не принимаете эмоции сына, связанные с тем что на него наехали+ в книге советуют наоборот -принять, согласится с тем что ребенок обижен, дать ему право на эти эмоции, выслушать, а потом мягко спросить его мнения что дальше с этим делать или предложить свои вариантыу меня конечно пока только теория)но судя по ситуациям знакомых именно в 13 лет плющит не по детски) один мальчик в 13 лет завалил четверть из-за несчастной любви, другой как недавно выяснилось две недели втихаря школу прогуливал.Внешне положительные неглупые детидумаю это возраст такой.
0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Опубликовано:

ну ось він ходить на музику, на репетиції робить помилку день перед тим репетиція була довга, втомився. на цій репетиції наїжачений, будь яке зауваження сприймає дуже травматично. злобно якось.
0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Опубликовано:

я не критикую, пробую навчити його дивитися на ситуацію під іншим, більш позитивним кутом. не виходить поки
0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Опубликовано:

о, спасибі, читатиму. гарна фраза про "любити і годувати"))
0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Опубликовано:

напевно мені важко зрозуміти такий максималізм
0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Опубликовано:

а з іншого боку, максималізм зараз доходить до "я покину цю школу, покину гурток.." тощо, хоч насправді це емоції, про які він же потім і шкодує. дуже хочеться навчити його управляти трохи амплітудою маятника.я в природі спокійніша людина, мені і в юнацтві це було нескладно.а як навчити, не знаю
0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Опубликовано:

мої варіанти поки не канають) от і раджуся, шукаю інсайти
0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Опубликовано:

... ...
0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Опубликовано:

так вот и примите его эмоции, согласитесь с ним..он выплеснет, отойдет. короче...вам сюда + http://kidsmentor.org/wp-content/uploads/2015/07/%D0%90%D0%B4%D0%B5%D0%BB%D1%8C_%D0%A4%D0%B0%D0%B1%D0%B5%D1%80_%D0%AD%D0%BB%D0%B5%D0%B9%D0%BD_%D0%9C%D0%B0%D0%B7%D0%BB%D0%B8%D1%88_%D0%90%D0%B4%D0%B5%D0%BB%D1%8C_%D0%A4%D0%B0%D0%B1%D0%B5%D1%80_%D0%AD%D0%BB%D0%B5%D0%B9%D0%BD_%D0%9C%D0%B0%D0%B7%D0%BB%D0%B8%D1%88-_%D0%9A%D0%B0%D0%BA_%D0%B3%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%82%D1%8C_%D1%87%D1%82%D0%BE%D0%B1%D1%8B_%D0%B4%D0%B5%D1%82%D0%B8_%D1%81%D0%BB%D1%83%D1%88%D0%B0%D0%BB%D0%B8_%D0%B8_%D0%BA%D0%B0%D0%BA_%D1%81%D0%BB%D1%83%D1%88%D0%B0%D1%82%D1%8C_%D1%87%D1%82%D0%BE%D0%B1%D1%8B_%D0%B4%D0%B5%D1%82%D0%B8_%D0%B3%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D1%80%D0%B8%D0%BB%D0%B8__2010.pdf
0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Опубликовано:

класний віршик)) я просто спокійніша набагато, в юнацтві все довіряла щоденнику, це був мій спосіб зливати емоції.
0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах