Опубликовано: 4 апр 2003 начались собеседования Я все о своем :-) о Виноградаре.... рядом школы №3, №257 (куда мы хотим) и №6 (которую я считала ужасной... но вдруг вчера мне рассказали, что там сменилось руководство и начальные классы сильные)..Ну во-первых - может кому интересно -везде начлись собеседования.. 3я и 6я - уже с 1го апреля, 257я - с 17го апреля по 20 мая.Вопросов два - может еще кто-то что-то про эти школы знает?И как собеседуют нынче деток?Завуч отделалсь фразой "ну о чем с ними можно говорить! была бы речь связная...."Всех благ, Ольга.ICQ 39196826Александра-18.09.97 0 Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
Опубликовано: 5 апр 2003 смотри, что для 38 школы написано: Що повинен знати і уміти майбутній першокласникВступаючи до першого класу, дитина повинна читати 18-25 слів за хвилину. Не механічно, а свідомо, тобто розуміючи прочитане, щоб потім зуміти переказати невеличкий текст коротко чи детально. Добре, якщо дитина працювала в “Прописах”, тоді їй легше буде записати запропоноване речення типу: “У лісі їжак”. Якщо ж ні, тоді можна спробувати його скопіювати. Дитина повинна вміти розділяти та поєднувати предмети за ознаками, вилучати зайве слово і пояснити, чому воно зайве. Складаючи оповідання за серією малюнків, слід встановити причинно-наслідкові зв’язки (“Качки попливли у різні сторони тому, що побачили жабку та рибку. Вони забули про курочку і тому вона впала у воду.”)Завдання з математики прості та цікаві. Діти повинні вільно рахувати в межах першого десятка, знати склад чисел, “сусідів” числа (у 5 сусіди 4 і 6), орієнтуватися в поняттях: “більше”, “менше”, “ порівну”, “стільки ж”… Повинні вміти розв’язувати прості задачі. Наприклад: “ У Мудрого Зайчика шість морквинок. Скільки не вистачає до десяти?” або “ У коробці було 6 кульок. Три кульки білого кольору та три червоного. Клоун взяв 4 кульки. Якого кольору кульки можуть бути у клоуна?” Важливу роль відіграє загальна обізнаність: знати своє прізвище, день народження, адресу, професії батьків, інші професії, пори року, назви рослин, тварин тощо.Спілкуючись із психологом діти виконують завдання для визначення рівня уяви, уваги, пам’яті, логічного мислення тощо. --------У нас было полегче - чтение не на скорость, и по математике только счет до 10 и составить задачу по картинке, остальное все так же. Но это все от школы зависит, в 171, например, еще спрашивают по-английски... 0 Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
Опубликовано: 5 апр 2003 Ой, ну я й дурна :)))) Нема часу все читати, тому я тебе розшукую :)))А ти тут, як тут!Оль, кинь на мило телефон... або сюди... 0 Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
Опубликовано: 9 апр 2003 Тесты на способности нам сейчас 4 г. , хотелось бы определиться, в каком направлении двигаться - точные науки или гуманитарные. Может, кто знает, какие-то тесты или методы, или где проводят. А может рано ещё - позже надо проводить?В школу думаем идти в 6,5, но до этого надо бы знать - математика или язык - и школу выбирать соответствующую. 0 Поделиться сообщением Ссылка на сообщение