Вау, какая статья!!!

6 сообщений в этой теме

Опубликовано:

Вау, какая статья!!! http://www.day.kiev.ua/rus/2003/21/society/soc3.htmМожет нам теперь в школу не ходить?...
0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Опубликовано:

А что за статья? У меня не открывается почему-то.
0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Опубликовано:

статья Газета "День" 2003.02.04Людмила РЯБОКОНЬ, "День"Традиционная классно-урочная система отныне будет обязательной далеко недля каждого школьника Украины. Утверждено Положение об индивидуальной формеобучения в общеобразовательных школах. Это значит, что как неуспевающиеучащиеся, так и те, кто способен усваивать школьную программу в болеесжатые сроки, чем ровесники, смогут проходить общеобразовательный курс виндивидуальном порядке. За государственный счет при оформлениисоответствующих документов учащиеся младшей школы смогут общаться сучителями пять часов в неделю, учащиеся 12-го класса - 12 часов в неделю, аостальные - по 8 часов. По желанию родителей эти часы могут быть увеличеныпутем предоставления школой платных услуг в соответствии с перечнем,утвержденным Кабинетом Министров Украины.Право на индивидуальное обучение получают также и учащиеся сельскойместности, если количество человек в их классе меньше пяти. Сохраняетсяправо на индивидуальное обучение и для ребят, которые по состоянию здоровьяне могут посещать школу.Следует отметить, что переход на индивидуальное обучение не исключает ивозвращение ученика в обычный класс. Думается, что новый шаг вреформировании отечественного образования даст больше шансов для реализациипотенциальных возможностей детей. Не исключено, что дети улицы, запустившиесвою учебу и чувствующие себя некомфортно среди "продвинутых"одноклассников, также смогут продолжить свое образование. Нововведение жевызвано необходимостью учета индивидуальных особенностей учащихся дляобеспечения права граждан Украины на получение общего среднего образования.Однако хорошо бы при этом еще и не забывать, что индивидуальное обучение нерешает вопросов по социализации личности и привитию ей жизненныхкомпетенций. На сегодняшний день эти вопросы признаются специалистамигораздо более актуальными, чем простая сумма умений и знаний.
0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Опубликовано:

Спасибо большое! Очень ценная информация для меня, так не хочется постоянно торчать с такой нагрузкой в переполненном классе.
0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Опубликовано:

я сейчас посмотрела в оригинале этот новый закон, о котором речь в статье, там сказано, что ученикам 2-4 классов дают 5 часов в неделю, 5-8 классов- 8 часов в неделю и т.д. А про 1-е классы ничего не сказано... Хотя вначале сказано, что все ученики имеют право.. Вобщем, непонятно про первоклассников. Вот закон :------ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Міністерства освіти і науки України 20.12.2002 р. N 732 Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 8 січня 2003 р. за N 9/7330 ПОЛОЖЕННЯ про індивідуальну форму навчання в загальноосвітніх навчальних закладах 1. Загальні положення 1.1. Положення про індивідуальну форму навчання (далі -індивідуальне навчання) в системі загальної середньої освітирозроблено відповідно до Законів України "Про освіту" ( 1060-12 ),"Про загальну середню освіту" ( 651-14 ), Положення прозагальноосвітній навчальний заклад, затвердженого постановоюКабінету Міністрів України від 14 червня 2000 року N 964( 964-2000-п ), та інших нормативно-правових актів. 1.2. Індивідуальне навчання в системі загальної середньоїосвіти є однією з форм організації навчально-виховного процесу івпроваджується для забезпечення права громадян на здобуття повноїзагальної середньої освіти з урахуванням індивідуальних здібностейта обдарувань, стану здоров`я, демографічної ситуації, організаціїїх навчання. 1.3. Відносини між навчальним закладом і батьками абоособами, які їх замінюють, з усіх питань організаціїіндивідуального навчання регулюються цим Положенням. 1.4. Індивідуальне навчання здійснюється у загальноосвітніхнавчальних закладах (далі - навчальні заклади) усіх типів і формвласності. 1.5. Учні, які навчаються індивідуально, є учасникаминавчально-виховного процесу одного із навчальних закладів. Їхправа та обов`язки визначаються Законами України "Про освіту"( 1060-12 ), "Про загальну середню освіту" ( 651-14 ) та іншиминормативно-правовими актами. 1.6. Підставою для організації індивідуального навчання є: - заява батьків або осіб, які їх замінюють; - наказ директора навчального закладу; - погодження місцевого органу управління освітою. 1.7. Право на індивідуальне навчання мають учні: - які за станом здоров`я не можуть відвідувати навчальнийзаклад; - яким необхідно пройти лікування у лікувальному закладібільше одного місяця; - які мають високий навчальний потенціал і можуть прискоренозакінчити школу; - які проживають у селах і селищах (коли кількість учнів укласі становить менше 5 осіб); - які не встигають протягом двох років навчання у школі Iступеня; - які потребують корекції фізичного та (або) розумового(психічного) розвитку (у разі, якщо батьки або особи, які їхзамінюють, відмовляються направляти дитину до відповідноїспеціальної загальноосвітньої школи (школи-інтернату). 2. Організація індивідуального навчання 2.1. Для організації індивідуального навчання учнів, які застаном здоров`я не можуть відвідувати навчальний заклад, крімдокументів, визначених у п. 1.6., додається довідка, завіренапечаткою лікарсько-консультативної комісії та печаткоюлікувального закладу. Здійснюється навчання за індивідуальнимнавчальним планом, затвердженим директором навчального закладу (уміру потреби протягом навчального року). 2.2. Індивідуальне навчання учнів, яким необхідно пройтилікування у лікувальному закладі більше одного місяця,організовується на базі найближчого за розташуванням до місцялікування навчального закладу, визначеного місцевим органомуправління освітою, і починається не раніше 3-5 днів після того,як хворий поступає до лікувального закладу. При наявності у групі5 і більше осіб навчання здійснюється за груповою формою (у мірупотреби протягом навчального року). Контингент таких учнів ураховується в статистичних звітах тихшкіл, де вони навчаються постійно та не відраховуються зі складуучнів навчального закладу, до якого вони зараховані. Результати виконання індивідуального навчального плану тапрограм, досягнення учнів у навчанні фіксуються у довідці(додається), підписаній директором навчального закладу, якийорганізовує індивідуальне навчання. 2.3. Індивідуальне навчання учнів, які мають високийнавчальний потенціал і можуть прискорено закінчити школу, крімдокументів, визначених у п.1.6, здійснюється на підставі рішенняради навчального закладу за індивідуальним навчальним планом,затвердженим директором навчального закладу на початку навчальногороку (на один рік). 2.4. Індивідуальне навчання учнів, які проживають у селах іселищах (коли кількість учнів у класі становить менше 5 осіб),організовується за індивідуальним навчальним планом, затверджениммісцевим органом управління освітою (з початку навчального року). 2.5. Для організації індивідуального навчання учнів, які невстигають протягом двох років навчання у школі I ступеня, якіпотребують корекції фізичного та (або) розумового (психічного)розвитку, крім документів, визначених у п.1.6, додається рішенняпсихолого-медико-педагогічної консультації. Такі учні можутьпродовжити навчання за індивідуальним навчальним планом тапрограмами. 2.6. Після закінчення терміну індивідуального навчання ученьможе продовжувати заняття у навчальному закладі, учнем якого вінє, на загальних підставах. 2.7. Індивідуальне навчання здійснюється педагогічнимипрацівниками, які мають відповідну педагогічну освіту. Їх складзатверджується наказом директора навчального закладу, розкладнавчальних занять погоджується (письмово) з батьками учнів. 2.8. Індивідуальні навчальні плани складаються на основітипових навчальних планів, затверджених Міністерством освіти інауки України. Освітній рівень учнів, які навчалися заіндивідуальною формою, має відповідати вимогам Державногостандарту загальної середньої освіти. 2.9. Виконання індивідуального навчального плану та програм,досягнення учнів у навчанні фіксуються в окремих журналахвстановленого зразка. 2.10. У разі здійснення індивідуального навчання заоднотипними індивідуальними навчальними програмами, учнів 1-4-хкласів на окремих заняттях можна об`єднувати в групи чисельністюне більше 5 осіб. 3. Оцінювання навчальних досягнень учнів 3.1. Оцінювання навчальних досягнень учнів здійснюєтьсяпедагогічними працівниками відповідно до критеріїв оцінюваннянавчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти. За результатами річного оцінювання та атестації учням 2-4,5-8, 10 (11)-х класів, які навчаються індивідуально, видаєтьсятабель успішності. 3.2. Учні, які пройшли державну підсумкову атестацію,отримують свідоцтво про базову загальну середню освіту, атестатпро повну загальну середню освіту згідно з чинним законодавством. 3.3. Звільненню від підсумкової державної атестаціїпідлягають учні, які навчалися індивідуально за станом здоров`яабо з інших поважних причин. Звільнення здійснюється увстановленому порядку. 3.4. У разі незгоди учня, батьків або осіб, які їх замінюють,з результатами річного та підсумкового оцінювання вони можутьоскаржити їх у відповідному органі управління освітою у порядку,встановленому чинним законодавством. 3.5. Учні, які навчалися за індивідуальною формою навчання імають високі результати у вивченні навчальних предметів, можутьнагороджуватися похвальним листом "За високі досягнення унавчанні" та похвальною грамотою "За особливі досягнення увивченні окремих предметів", відповідно до Положення пропохвальний лист "За високі досягнення у навчанні" та похвальнуграмоту "За особливі досягнення у вивченні окремих предметів",затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України11.12.2000 N 579 ( z0923-00 ) та зареєстрованого Мін`юстом від19.12.2000 за N 923/5144. 3.6. Учні, які за станом здоров`я не можуть відвідуватинавчальний заклад, яким необхідно пройти лікування у лікувальномузакладі більше одного місяця, які проживають у селах і селищах,можуть нагороджуватися золотою медаллю "За високі досягнення унавчанні" або срібною медаллю "За досягнення у навчанні",відповідно до Положення про золоту медаль "За високі досягнення унавчанні" та срібну медаль "За досягнення у навчанні",затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від13.12.2000 N 584 ( z0924-00 ) та зареєстрованого Мін`юстом України19.12.2000 за N 924/5145. 3.7. Золотою медаллю "За високі досягнення у навчанні" абосрібною медаллю "За досягнення у навчанні" нагороджуються учні,які мають високий навчальний потенціал і прискорено закінчуютьшколу. 4. Фінансування закладів освіти 4.1. Фінансування індивідуального навчання учнів здійснюєтьсякоштом відповідного бюджету. 4.2. Кількість годин для організації індивідуального навчаннявідповідно до кількості предметів інваріантної частини навчальногоплану визначається наказом директора та затверджується відповідниморганом управління освітою: 2 - 4-ті кл. - 5 год. на тиждень, 5 - 9-ті кл. - 8 год. на тиждень, 10 - 12-ті кл. - 12 год. на тиждень за умови виконання вимог Державного стандарту освіти. 4.3. За бажанням учнів, батьків або осіб, які їх замінюють,кількість годин на індивідуальне навчання понад установлену нормуможе бути збільшена шляхом надання платних послуг навчальнимзакладом згідно з переліком платних послуг, затвердженимпостановою Кабінету Міністрів України від 20.01.97 N 38( 38-97-п ). 4.4. Оплата праці педагогічних працівників за проведенняіндивідуального навчання здійснюється відповідно до законодавстваУкраїни та нормативно-правових актів Міністерства освіти і наукиУкраїни. Заступник начальника Головного управління нормативного забезпечення та взаємодії з регіонами Є.Р.Чернишова
0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Опубликовано:

Статью стоит распечатать и носить с собой постоянно, когда ребенок пойдет в школу. Но это не значит, что к этом закону нет еще 50 инструкций, которые поставят массу условий..
0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение