дівчата, підкажіть як зрозуміти що школа гарно вчить:) і дає те, що повинна

10 сообщений в этой теме

Опубликовано:

дівчата, підкажіть як зрозуміти що школа гарно вчить:) і дає те, що повинна я напевно з тим мам, яким повезло мати дітей, які люблять вчитись і роблять (як на мене) навіть лишнє:)вони не запізнюються в школу ,вчать всі вірші і т.д.при цьому довго це вони не роблять, рідко коли питають щоб допомогли (виключення це англійська)в кінці навчального року приносять грамотив цьому році перейшли в середню школу, раніше була 1 вчителька, яка їх вчила і сама вела ГПД, тому уроки всі були вивчені і перевірені ще в школі.в цьому році купа вчителів, діти ходять в школу ,кажуть, що все поки встигають, пояснювати нічого не треба, оцінок поки не ставлять (школа вирішила місяць на адаптацію)програма нова ,підручники нові, і т.д.тепер саме питання ЯК ? зрозуміти, що діти вивчають в повному обсязі те, що потрібно , бо таки мама плекає надію, що збереться і переведе дітей в ліцей КПІ і як взагалі ви, особисто перевіряєте рівень знань своїх дітей, або кажете , що вчитель вчить погано чи гарно?я прибічник такої позиції - все що вчиш, вчиш для себе ,і не будеш вчитись будеш двірником:)
0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Опубликовано:

mozhet nesavisimoe testirovanie kazhdie 3 mesiatsa? inogda "dvornik" ili drugaya spetsialnost dazhe bolee pribylnaya chem ucheniy ili ofisnaya rabota... tut nado videt po rebenku i ne davit mnogo.mnogie tvorcheskie profesii eto sovmeschenie "dvornika" i chto to dlya dushi.Mayakovskiy "vse raboty horoshi vybiray na vkus"ya tozhe nadeus na odno a chto vyberet rebenok ?....+ v rabota dvornika rano nachal i poldnya svoboden... a vot po oplate?
0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Опубликовано:

да про двірника згадувала пару раз:) вони вчаться гарно і самостійно більше питання про якість навчання у школі:) як перевірити якість знань які дає школа, т.б. чи треба міняти на кращу, чи не чіпати взагалі чи ще щосьбо мої явно не любітЄлі зміни колективу і т.д., тим більше клас у нас гарний і невеликий, т.б. комфортно знаходитись в середині колективу, що в принципі немаловажно
0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Опубликовано:

саме колектив, атмосфера і оточення для мене найголовніше. А вже потім все інше. Зі своїми дітьми розставила пріоритети, що перщочергово, а що дєло двадцать сєдьмое... Отучаю от ,,всьо подряд и качєствєнно,, А про перспективу двірника... - з дитинства дивуюся, чи з великого розуму таке вигадали?)
0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Опубликовано:

я вєе про нього писала вище:) пару раз таке казала, більше розповідаю, що вчаться для себе і несуть відповідальність т.б. не я не поклала щось в школу ,а вона забулаприорітети і я намагаюсь розставляти, але вони роблять всі уроки майже без мого втручання ,ось тут і постає питання як знати реальну картину ,якщо оцінки гарні
0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Опубликовано:

колектив нормальний ,немає глобальних конфліктів ,всі дружать ніхто один одного не шпиняє весь часда і батьки адекватні і давно знайові ,і класні керівники у нас адекватні і були і є
0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Опубликовано:

від добра добра не шукають:) у ліцеї КПІ є якісь вступні іспити чи тести? нехай спробують наступного року їх пройти, тоді подивитесь)[+sign]Сильные выживают, а слабые погибают – не верьте. Выживают только хитрожопые![-sign]
0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Опубликовано:

оце і я думаю:) у нас бабуся одна викладала математику в старшій школі літом з ними займалась, сказала що нормально:) менше 10 не було за самостійні може і справді сходити весною на співбесіду?
0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Опубликовано:

Не бросайте на самотек этот вопрос, я в прошлом году обожглась с этим. + Сын - отличник, всегда выполнял все задания и т.п. Оценки в дневнике отличные. К концу семестра - опа! - а там несколько "девяток" семестровых. Откуда - от верблюда!Потому что расслабилась в младшей школе, когда ребенок все делал сам, моя помощь выражалась только в проверке сочинений. Со второго семестра: контроль избирательный - устных предметов, 2-3 раза в неделю - сверка выполненных заданий (не проверка наличия ошибок, только сверка - сделано ли). При обнаружении пустых строчек ("наверное, нам не задали") - пусть звонит другу, уточняет. В 50% случаев задание просто не записано.По итогам года - таки отличник, т-т-т.Все доступные задания легче сделать в пятницу и субботу, тогда и проконтролировать легче.Вместе с сыном учила и плотно контролировала только историю Украины (отдельное спасибо авторам учебника, блин. "Кривыми добрыми руками"... ), по которой как раз было "9" в первом семестре. Во втором учитель был доволен результатами и даже специально об этом сообщил :)В этом году глянула на историю древнего мира - вполне, на мой непрофессиональный взгляд, ок. Думаю: круто, не надо вместе учить. Потом глянула на природознавство: а вот его-то лучше учить вместе :( Жесть реально. Среди перечисленных органов растения забыли упомянуть плод 0.0 В раздел про органы животных боюсь заглядывать :)
0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Опубликовано:

так я напевно тут переживаю більше за себе:) може і я щось забула, або не знаю, як перевірити ті знання в яких сам особливо не шаришся напевно вчили б макроекономіку я б допомагала, а от з фізикою чи математикою засада ,може я і сама це не вирішу чи не правильно поясню:)я вчу відповідально ставитись до їх роботи, бо свою школу я закінчила давноале буде видно, почнуть ставити оцінки буде зрозуміліше
0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение